Geweldige locatie en een ruime plek. Het hebben van een wasmachine en droger was uiterst behulpzaam en maakte het verblijf veel handiger. Zou zeker weer verblijven!
Hoewel gratis parkeren was inbegrepen, waren de parkeerinstructies niet erg duidelijk, wat het een beetje verwarrend maakte. De gastheer was soms ook niet erg responsief.